A young father has been jailed for 25 years for severely burning his baby daughter when he put her in a microwave and turned it on for up to 20 seconds.
The jury in Galveston, Texas, rejected Joshua Mauldin's claims he was insane when he put his two-month-old daughter Ana in the microwave.
He was convicted of injuring a child. He was also fined 10,000 dollars (£4,981). Prosecutors had asked for a life sentence.
Mauldin's attorney asked jurors to consider Mauldin's long history of mental illness and give him probation so he could be treated outside prison.
Mauldin was teary-eyed after hearing the sentence. His mother sobbed in the courtroom after the verdict was read out.
Relatives of the little girl were set to read victim impact statements in court, where they would tell Mauldin how the crime has affected their lives.
Just before putting her in the Galveston hotel-room microwave, Mauldin had punched the baby and placed her in the room's safe and refrigerator.
Prosecutors said Mauldin hurt his daughter because he was angry that he was in a loveless marriage. They also said Mauldin had a history of violence and of lying about being mentally ill to get out of trouble.
Mauldin claimed he started hallucinating when he was left alone in the hotel room with his daughter, feeling like mud was running up his body and consuming him.
Ana suffered second- and third-degree burns to her left ear, cheek, hand and shoulder and required two skin grafts. Part of her left ear had to be amputated.
Registrado: 24 Dec 2005 Mensajes: 1087 Promedio por Día: 1.12 Ubicación: BUUUU!
Hombre
Publicado: 27 Mar 2008 11:27 pm
ellios escribió:
^ Lalala ese chiste no es tuyo, lalala.
Pues que queréis que pos digo, hacerselo con un erizo tampoco es tan difícil. Simplemente hay que decirle cosas bonitas, tratarlo bien y, con un poco de práctica, todo sale bastante bien,
Pues tienes razón creo que lo he oido hoy pero no se donde... cómo lo sabes?
Registrado: 06 Apr 2004 Mensajes: 3502 Promedio por Día: 2.19 Ubicación: Sant Cugat del Vallès (Bcn, Cat, Esp)
Hombre
Publicado: 31 Mar 2008 10:17 am
Cita:
Un ataque informático en un foro de enfermos epilépticos pone en peligro la salud de sus usuarios
Un grupo de 'hackers' invade los foros de opinión de la Fundación contra la Epilepsia e inserta imágenes que pueden provocar ataques de epilepsia
Fuente.
La noticia absurda perfecta: freak, bizarra, hiriente, hijoputesca... Casi me caigo de la silla.
PD: Va, en serio, quién ha sido? _________________
Tyler Durden escribió:
Nos dábamos besos y le dejaba los mocos pegados a la nariz
Registrado: 10 Mar 2005 Mensajes: 1408 Promedio por Día: 1.12 Ubicación: FanZone
Publicado: 02 Apr 2008 4:13 pm
Oh, Dios. Esto es tan bueno que he tenido que recortar el articulo del periodico.
Admitidlo, todos temiais que llegara este momento. como me gustaria ser mexicano ahora _________________ Normativa Wk-C-20: “Que busquen en Google, hostias”. ¡UNIOS AL LADO ABSTEMIO DE LA FUERZA! ¡HAY GALLETAS!
FanFics publicados:
Los Viajes del Trío Los Hijos de la Organización Las Cronicas de KHManiacs
Registrado: 08 Dec 2007 Mensajes: 207 Promedio por Día: 0.81 Ubicación: Para ser precisos, en la Tierra.
Mujer
Publicado: 02 Apr 2008 7:14 pm
Que casualidad, ultimamente a mis amigos les dio por llamarme emo (aunque la verdad esque yo de emo, poco) _________________
¿Qué personaje masculino de Kingdom Hearts eres?
¡Compruébalo AQUÍ!
¿Qué personaje femenino de Kingdom Hearts eres?
¡Compruébalo AQUÍ!
Registrado: 31 Mar 2006 Mensajes: 1178 Promedio por Día: 1.35 Ubicación: en tu mente
Publicado: 02 Apr 2008 7:41 pm
Molaria si pudiesemos leer la noticia entera, pero aun asi....xDDDDDDDDDDD adolescentes de aspecto deprimido xDDDD _________________ <3333
SOY ALV! xDDDD